Sociaal jaarverslag & magazine 2015 - Jongen Projectontwikkeling
HomeOver onsNieuws Sociaal jaarverslag & magazine 2015

Sociaal jaarverslag & magazine 2015

Actueel

Met trots presenteren wij het nieuwe Bouwbedrijven Jongen  - sociaal jaarverslag & magazine 2015!

Tot vorig jaar werd het sociaal jaarverslag & magazine van Bouwbedrijven Jongen gedrukt en in hardcopy aangeboden aan alle medewerkers en aan onze relaties. Onderzoek toonde echter aan dat er van deze oplage steeds minder gebruik gemaakt werd. Daarom hebben wij besloten de jaarverslagen dit jaar primair digitaal aan te bieden; dit mede omwille van kosten en duurzaamheidsoverwegingen.

Het thema is dit jaar Meerwaarde.

Meerwaarde als basis voor een beter resultaat

Bouwbedrijven Jongen is een bouwbedrijf dat op innovatieve en betrokken wijze en in opdracht van onze klanten bouwconcepten wil ontwikkelen en realiseren met aantoonbare meerwaarde. We staan ervoor om dat veilig, milieuvriendelijk, efficiënt, effectief en economisch verantwoord te doen.

Die meerwaarde – het centrale thema van dit sociaal jaarverslag 2015 – creëren we door de klantvraag centraal te stellen en de innovatieve diensten en producten die ons ter beschikking staan continu te verbeteren en te vernieuwen. Deze werkwijze moet ons in staat stellen onze winstgevendheid en het bedrijfsresultaat in balans te brengen met het hoge beslag dat we op ons kapitaal leggen bij de realisatie van projecten. Dat is de belangrijkste opgave waar we de komende jaren voor staan. Om die succesvol te lijf tegaan is het belangrijk dat we intensief samenwerken met alle projectgebonden partijen. Intern zijn dat onze medewerkers, extern onze opdrachtgevers en ketenpartners.

Via onderstaande link kunnen jullie het nieuwe sociaal jaarverslag & magazine 2015 van Bouwbedrijven Jongen bekijken.

Wilt u een hardcopy ontvangen? Deze kunt u bestellen via ederhaag@bouwbedrijvenjongen.nl